Заява щодо повістки від військкомату

До Органів державної влади та місцевого самоврядування




З А Я В А



Відповідно до ст.19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан.

Згідно з ч.1 ст. 22 Закону України «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку» обов’язком громадян щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації є необхідність з’являтися за викликом до територіального центру комплектування та соціальної підтримки для взяття на військовий облік військовозобов’язаних.

В силу ч.3 ст. 22 Закону України «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку» обов’язок з’явитися у громадян виникає на підставі отриманих ними документах у формі мобілізаційного розпорядження або повістки.

Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 затверджено «Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади» (п.п. 9,32, 48, 49, 54, 67) якою забороняється у надрукований та вже підписаний та скріплений печаткою документ вносити будь-які дописи, у т.ч. ручкою.

Таким чином, виключно керівник територіального центру комплектування та соціальної підтримки має право створювати, наповнювати змістом документ у вигляді повістки та лише після цього його підписувати та скріплювати печаткою. Внесення змін, доповнень (наприклад запису щодо ПІБ тощо громадянина) у вже підписану керівником ТЦКіСП повістку та скріплену печаткою не допускається, у т.ч. іншою посадовою особою

Виходячи зі змісту п.7) ч.1 ст.8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати перевірку у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, документи у осіб, а в разі потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, за винятком обмежень, встановлених Конституцією України.

Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 29 грудня 2021 р. №1456 «Про затвердження Порядку перевірки документів в осіб, огляду речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян під час забезпечення заходів правового режиму воєнного стану»:

П.2. Уповноважена особа - посадова особа, яка призначається наказом коменданта та якій надано повноваження щодо перевірки документів в осіб, огляду речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян під час забезпечення заходів правового режиму воєнного стану;

П.4. Перевірка документів в осіб, огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян здійснюється лише після введення воєнного стану в межах території та у строки, зазначені в указі Президента України про введення воєнного стану, на підставі наказу військового командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення). Зазначеним наказом призначається комендант, визначаються його завдання, повноваження

П.5. Право на проведення перевірки документів в осіб, огляду речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян надано відповідним уповноваженим особам Національної поліції, СБУ, Національної гвардії, Держприкордонслужби, ДМС, Держмитслужби та Збройних Сил, які визначені в наказі коменданта.

П.7. Уповноважена особа має право вимагати в особи пред’явлення нею документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, у таких випадках: якщо особа має зовнішні ознаки, схожі на ознаки особи, яка перебуває в розшуку, або безвісно зниклої особи;
якщо існує достатньо підстав вважати, що особа вчинила або має намір вчинити правопорушення;
якщо особа перебуває на території чи об’єкті із спеціальним режимом;
якщо в особи є зброя, боєприпаси, наркотичні засоби та інші речі, обіг яких обмежений або заборонений або для зберігання, використання чи перевезення яких потрібен дозвіл, якщо встановити такі права іншим чином не можливо;
якщо особа перебуває в місці вчинення кримінального, адміністративного правопорушення або дорожньо-транспортної пригоди, іншої надзвичайної події;
якщо зовнішні ознаки особи чи транспортного засобу або дії особи дають достатні підстави вважати, що особа причетна до вчинення правопорушення, транспортний засіб може бути знаряддям чи об’єктом вчинення правопорушення;
порушення особою відповідних заборон, введених на території, де запроваджено правовий режим воєнного стану.

П.8. У разі відсутності в особи документів, передбачених пунктом 7 цього Порядку, уповноважена особа затримує таку особу для її встановлення на строк, передбачений Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Виходячи з викладеного, під час дії воєнного стану перевіряти документи у громадян України мають право лише посадові особи які призначені наказом КОМЕНДАНТА з зазначенням переліку їх повноважень на це. В свою чергу комендант має право прийняти рішення перевіряти документи у громадян України лише підставі спільного НАКАЗУ підписаного/на якому містяться підписи як військового командування так і військової адміністрації. Також затримувати особу для її встановлення має право лише посадова особа яка призначена наказом КОМЕНДАНТА з зазначенням переліку їх повноважень на таке затримання.

Звертаю увагу:

Перше:

Я в силу ст. 59 Конституції України вважаю за необхідне використати право на професійну правничу допомогу при спілкуванні з органами державної влади та місцевого самоврядування.

Друге:

Я не перешкоджаю законним діям органів державної влади та місцевого самоврядування.

Третє:

Я в силу ст.63 Конституції України користується правом відмови давати показання або пояснення щодо себе.

Четверте:

Я в силу ст.ст. 29, 33 Конституції України наділений правом свободи пересування. Ніхто не може бути заарештований або триматися під вартою інакше як за вмотивованим рішенням суду

На підставі викладеного,



П Р О Ш У



1. Поважати державу Україна, її конституції та закони.

2. Суворо дотримувати прав і свобод громадян України, особливо в умовах воєнного стану, тим самим показавши державі агресору, державі терористу, державі окупанту на противагу йому та всьому світу цивілізованість та високу культуру держави Україна.

3. Надати для ознайомлення:

А) наказ підписаний військовим командуванням, підписаний військовою адміністрацією про призначення коменданта та переліку його повноважень;

Б) наказ підписаний комендантом про призначення конкретних (ПІБ) посадових осіб, які мають право перевіряти документи у громадян України та затримувати їх за їх відсутності.

Лише після надання вказаних документів у мене як громадянина України виникне обов’язок надання уповноваженій особі документів, що посвідчують особу.

4. Надавати для розпису про отримання повістку про виклик до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, яка заповнена у повному обсязі та лише після цього підписана керівником ТЦКіСП та скріплена його печаткою.

У разі дозаповнення повістки (наприклад внесення мого ПІБ тощо) вже заздалегідь підписаної начальником ТЦКіСП та скріпленої печаткою ТЦКіСП у моїй присутності – вважати даний документ таким що не відповідає чинному законодавству та не створює для мене юридичних обов’язків. Розпис про отримання даної підробленої повістки я буду підписувати у присутності свого адвоката в силу ст.59 Конституції України.



Форма зворотнього зв'язку:

Ви не ввели ім'я
Ви не ввели контакти
Ви не ввели контакти
Ви не ввели повідолення

Всі поля обов'язкові до заповнення

Ваше повідомлення успішно відправлено
    

Найближчим часом з Вами зв'яжеться фахівець нашої компанії і відповість на питання.

    

Дякуємо за звернення!